4 מיליון שקלים חילק שר הדתות אזולאי למועצות דתיות נבחרות

איתי גדסי No Comments on 4 מיליון שקלים חילק שר הדתות אזולאי למועצות דתיות נבחרות

שר הדתות אזולאי העניק את פרס שר הדתות למועצות הדתיות המצטיינות מרחבי הארץ בסכום כולל של 4 מיליון שקלים • הגר"ד לאו: "שום צרות ושום בעיות פוליטיות לא יפריעו לנו כל עוד השמן דולק בבית המדרש"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

טקס פרס השר לשירותי דת שנערך השבוע בר"ג הפך ליום חגם של 21 מועצות דתיות מכל רחבי הארץ שקיבלו את פרס השר על מצויינות,  התייעלות, שיפור השירות לאזרח ועמידה ביעדים בהתאם לקריטריונים.

חלוקת הפרס התחלקה לשלוש קטגוריות; מועצות דתיות גדולות, בינוניות, וקטנות.

7 הראשונות בכל קטגוריה זכו בסכום הנע בין 100,000 ש"ח ועד 400,000  ש"ח, עפ"י גודל המועצה ומיקום זכייתה ובסך כולל של 4 מיליון שקלים מכספים קואליציונים.

7 המועצות הדתיות הזוכות בקטגוריית "מועצות דתיות גדולות" הן: אשקלון, לכיש, כרמיאל, רמלה, רעננה, אשדוד, שדות נגב.

7 המועצ"ד הבינוניות הזוכות הן: גבעת שמואל, מעלה אדומים, אור יהודה, קרית מלאכי, אור עקיבא, הר חברון, קרית ארבע.

7 המועצ"ד הקטנות הזוכות הן: קצרין, עמנואל, ירוחם, אלקנה, ביתר עילית, רכסים, מטולה.

את הטקס כיבדו בנוכחותם הרב הראשי לתל אביב יפו , הרה"ג ישראל מאיר לאו שליט"א, והרה"ג זמיר כהן שליט"א.

מדברי הרב לאו בטקס: "אנו גאים בברכה הגדולה בארצנו כי מדן ועד אילת אין יישוב עירוני אחד בו אין בית מדרש בו לומדים תורה יומם ולילה. אתם עובדי המועצות הדתיות עומדים בקו הראשון של המפגש בין הציבור שומר התורה לבין הציבור שאיננו כזה. ואתם המחברים בין קצוות אלו. שום צרות ושום בעיות פוליטיות לא יפריעו לנו כל עוד השמן דולק בבית המדרש".

השר לשירותי דת, חה"כ דוד אזולאי, אמר, כי "קבלת הפרס למועצות הדתיות הינו על עבודתם המסורה של חברי ועובדי המועצה בין היתר בתחום השירות לתושבים.

"מחמם את הלב לראות את השיפור הניכר כל שנה בתחום הנגשת שירותי הדת במדינה, אני סמוך ובטוח, כי המועצות הדתיות בהובלת המשרד ימשיכו לשדרג, לייעל ולהנגיש את שירותי הדת בישראל. לצערי, המועצות הדתיות לא מוערכות מספיק ואנו מקווים לשנות זאת".

השר אזולאי הודה ליו"ר תנועת ש"ס השר אריה דרעי על מאמציו להשגת התקציב לפרס השר ולהמשך המסורת.

לברכות הצטרף מנכ"ל המשרד, עו"ד עודד פלוס, וציין כי "שירותי הדת בישראל עוברים בימים אלו מהפיכה של ממש בעקביות ובנחישות אנו משפרים את הטעון שיפור ומחזקים את הפעילויות הטובות".



0 תגובות